Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Members (igen...)

Kategori: Shopping

Jag är inte som alla andra, åker iväg på en shoppingresa till Barcelona och kommer bara hem med grejer till barnen. Eller ett ynka par skor blev det till mig själv. Men nu hemma i soffan, då kan jag minsann shoppa. Det är Members fel...
Jag har ju svårt att motstå reor och där är det ju alltid som en bättre rea.
Igår klickade jag hem en vinterjacka från Tenson som var nedsatt 60%. Jag behöver faktiskt en ny jacka, de jag har är jättegamla och då menar jag JÄTTEgamla. Min favorit är en knallröd Moncler och den köpte jag för 8-9 år sedan, sen har jag några andra som är ungefär lika gamla. Vitt är väl inte ultimat men det är jättefint så länge den är ren.
 
 
Idag blev det en onepiece. Jag vet att det inte är det sexigaste plagget i världen men de verkar så otroligt sköna. Tänk att krypa in i den och sätta fötterna i ett par varma tofflor. Jag slipper ju se mig själv, får väl be om ursäkt till resten av familjen. Och jag kommer se löjlig ut tll 50% av det ordinarie priset
 
Foton lånade hos Members

Kommentarer


Kommentera inlägget här: