Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Köer

Kategori: Allmänt

Finns det något värre än att sitta i bilkö? Tid som man kunde använt till något annat bara rinner iväg.
Om jag åker till jobbet före sju så klarar jag mig i princip utan köer alls men när man lämnar och åker samtidigt som alla andra som också lämnar då fastnar man i dessa oändliga (ja det känns så) köer. Imorse lämnade jag men kom iväg från skolan lite tidigare än vanligt och upptäckte till min glädje att det inte var några köer över bron, jippie. Men säg den glädje som varar, resten av vägen var betydligt köigare än vanligt och det tog mig nästan 50 minuter dvs dubbelt så lång tid som utan köer, suck

Jag försöker att inte stressa upp mig utan ta det lugnt lyssna på radio och dricka kaffe. Det går sådär.....

Notera min fina kaffemugg, utan den skulle det vara mer än outhärdligt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: