Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Julgransstjärna Georg Jensen

Kategori: Hemma

Äntligen har jag fått min efterlängtade julgransstjärna från Georg Jensen! Jag har velat ha den länge men det har tagit ett tag att övertala M att det är precis den stjärnan vi behöver i vår gran.
Jag hade börjat fundera på om vi skulle ha platsgran istället för en "riktig" och om man ända har en plastgran kan man ju gå all the way och köpa en vit. Skulle passa perfekt här hemma. M däremot är lite mer traditionell när det gäller granar han vill ha en grön levande sak som barrar och det ville ungarna också.
OK jag blev nedröstad men då kunde jag iallafall köpa mig min stjärna!! Passade på att utnyttja min 200:- kupong jag hade på Royal Design så blev den iallafall lite billigare, eller man kanske skall säga inte riktigt lika dyr
 
Men fin är den
 
Bilden från Georgjensen.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: