Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Johan Glans

Kategori: Allmänt

Jag och M är ganska dåliga på att göra saker bara vi två. Kommer inte ihåg sist vi gjorde något bara vi två. Eller jo föresten det var nog i somras när vi åt middag på East. Nu har vi iallafall bokat in en kul grej. Vi skall gå till Cirkus och titta på Johan Glans stand up i februari. Först skulle han bara göra två föreställningar i Stockholm men nu har han lagt till den här, tur det för det fanns inte så kul biljetter på de andra två föreställningarna. Man vill ju gärna se scenen ordentligt så skymd sikt låter ju inte så kul. Man kunde boka middagsbiljetter också men jag tyckte att 425:- per person för en ganska trist tvårätters (räkcoctail och oxfilé med någon slags potatis) lät lite mycket. Tror jag skall locka med mig M på min favvo Berns Asiatiska istället.
 
Bilden lånad från Ticnet
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: