Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Jobba hemma

Kategori: Familjen

En av fördelarna (faktiskt den enda tror jag) med mitt jobb är att jag kan jobba hemma. Idag var lilla M lite småhängig, lite feber, lite hosta, lite snorig så hon fick stanna hemma och jag kunde jobba från soffan.
Vi tog en snabbtur till affären och passade också på att hyra några filmer. 5 filmer i en vecka för 100:- är ju helt klart värt pengarna.
Sen ville lilla N baka så jag hjälpte henne att röra ihop en kladdkaka som vi överraskade killarna med när dom kom hem.

Lycka är efterrätt en helt vanlig måndag

Kommentarer

  • S säger:

    Lilla M? Har du skaffat en ny M? Eller ny bäbis? ;)
    (kunde inte låta bli...förlåt!)

    2012-10-15 | 22:29:43

Kommentera inlägget här: