Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hemma igen

Kategori: Semester

Nu är jag hemma igen. Vi checkade ut från hotellet 05.00 imorse så jag är lite trött.
Vi har haft det fantastiskt bra. Inte gjort något speciellt, mest bara strosat omkring, shoppat, ätit tapas, druckit Cava och bara varit. Hur härligt som helst.
Igår hade dom en marknad precis vid hotellet, med en massa ostar, korvar, choklad, oljor, viner. Jag köpte med mig lite tapenade och choklad.

Tyvärr fick resan ett lite tråkigt slut när
min resväska aldrig dök upp. Så trist eftersom allt jag köpt till barnen låg där i. Nu är det bara att hålla tummarna att den kommer fram inom de närmsta dagarna.

Lite bilder från resan....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: