Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tofflor

Kategori: Shopping

Nu har jag shoppat Uggs igen, inte till mig den här gången utan till lilla N. Det blev ett par mysiga tofflor jag fyndade på Campadre. Köpte förut ett par liknande från EMU Australia men dem var jätte små i storleken så dem kunde hon aldrig ha. Nu hasar hon omkring i mina så jag tyckte att hon kunde få ett par egna så får jag ha min ifred. Men nu får det vara räcka med Uggs i den här familjen, tror det här blir vårt 9:e par. Det är bara stora N som inte har några. Nu har vi ju såklart inte 9 par likadana utan en massa olika modeller, jag bara väntar på vinter och snö så jag får använda mina nya Adirondack.
 
Såhär ser lilla N's nya söta tofflor ut.
 
Jag har likadana fast vita som jag köpte efter den förvirrande försvunna toffelincidenten som skedde förra vintern. Är så glad att familjen R inte längre behöver ha med sig resesäng när dom är här.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: