Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

One Two Ten utförsäljning

Kategori: Allmänt

Igår var jag och LidingömammanOne Two Ten's utförsäljning av barnkläder. Dom brukar ha en utförsäljning på våren och en på hösten och har en hel hög av de märken jag gillar bla Molo, Imps&Elfs, Wheat, Hummel, Katvig, Ej sikke lej, Scotch Shrunk, Scotch R´Belle, Havaianas...... Jag var där i våras och shoppade loss men den här gången var jag mycket måttlig. Det blev bara två tröjor (Hummel och Imps&Elfs)  och en tunika (Wheat) till lilla N och ett par Havaianas till mig
 
 
 
Tror tunikan blir perfekt när vi åker till Aruba i februari (börjar närma sig nu :-) och Havaianasarna också såklart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: