Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lucianattlinne och handkräm

Kategori: Shopping

Häromdagen var jag i Centrum på jakt efter nytt lucianattlinne åt lilla N. Hon har växt så mycket att det gamla är alldeles för kort. Jag är allergisk mot förkorta saker som byxor och lucianattlinnen. Hittade ett på Lindex och då ingick det röda bandet, perfekt. Passade på att köpa några ny trosor också. De flesta hon har nu är stl 86/92 vilket börjar bli lite i minsta laget, hon har ju hunnit bli hela 106.5 cm (mätte henne hemma häromdagen) Vid kassan hade dom en söt rosa tub med handkräm från by Margot Elena som luktade underbar gott av socker och grapefrukt. Självklart kunde jag inte låta bli att köpa den. Perfekt att ha i väskan så här på vintern när iallafall mina händer lätt blir torra.

Mina Lindex fynd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: