Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Helgen

Kategori: Allmänt

I fredags bestämde lilla N att hon ville följa med mormor hem. Så vi blev med bara ett barn. Igår åkte M och stora N och badade på Husbybadet med J och A, sen kom hela familjen JW hem till oss.
Vi åt middag, fikade på en variant av ryttarkaka (typ kladdkaka med kokoskola på toppen)jag slängde ihop och en broiler drömtårta JW'sarna hade med sig. När ungarna somnat spöade jag dom andra i plump!!

Imorse fick jag sovmorgon medans killarna åkte iväg på stora N's fotbollsträning. Nu sitter jag och äter en sen frukost och dricker det supergoda Chaithe jag fick av J på tjejmiddagen häromveckan.
Resten av dagen kommer bestå av kompislek och handboll för stora N och förhoppningsvis lugn och ro för mig och M

Belgianblue tårta och mysfrukost....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: