Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Farsdag

Kategori: Familjen

Idag är det farsdag. Jag vet att M borde fått fina presenter och frukost på sängen. Men så blev det inte. Stora N har fotbollsträning 09.00 på söndagar så han och M måste gå upp rätt tidigt. Igår var vi hemma hos familjen R och kom hem ganska sent så jag och lilla N sov i tillsammans för att inte bli störda när killarna gick upp. Present har oplanerade jag inte lyckats fixa, men ungarna har iallafall ritat varsin fin teckning. För att väga upp lite har jag bakat M's favorit kaka, kärleksmums. Jag bakade den i en rund form istället för en långpanna. Den skall vi fika på efter stora N's handbollsträning (han har fullt upp på söndagar) Sen har jag också lovat att bjuda på hämtmatsmiddag ikväll. Jag betalar han hämtar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: