Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Cyber monday

Kategori: Shopping

I USA är cyber monday måndagen som kommer efter black friday. Black friday är koplat till Thanksgiving och är en fredag alla är lediga. De passar då på att ha black friday rea, vad jag förstår så det startskottet för julhandeln. Cyber monday har blivit en REA dag för e-handlen och nu verkar en del svenska siter hänga på den trenden. Inte dumt alls. Självklart var jag inte sen att klicka mig in till Oii design som kör 50% på en massa varor, även nyheter. Jag var inte ensam där inne kan jag säga, sidan var seeeg som sirap, men jag lyckades få tag på två saker iallafall.
Ett par grymma Hummel skor till lilla N
 
och ett par roliga tights från SKRW
 
M lär bli tokig, han tycker att lilla N har tillräckligt med skor redan (kan man ha tillräckligt med skor?). Men jag köpte en storlek större än hon har nu så de borde passa i vår och då har hon inte så många, än....
 
Tyvärr fanns det inget till stora N, dom kör bara upp till 8-år och eftersom han är så himlans lång är alla kläder där för små. Trist eftersom det fanns en hel del fina killkläder också.
 
Om ni skyndar er in hinner ni nog också fynda lite, julklappar kanske??
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: