Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Bytt är bytt

Kategori: Allmänt

Jag har haft lite bloggtorka några dagar, men nu är jag tillbaka.....
 
Har haft fullt upp här hemma. Det började med att jag och M bytte rum med stora N. Han har hatf det största rummet medans vårt sovrum och lilla N's rum är ganska jämnstora. Måste säga att det blev betydligt bättre nu. Stora N's rum känns inte alls litet för honom och vi har fått ett stort och luftigt sovrum.
För att göra honom glad har jag fixat ett mål på ena väggen som han kan spela handboll mot (med mjuk boll såklart) Jag använda washi tejp, den skall an ju kunna ta bort sen utan att det blir några märken
 
Stora N har inte sett sitt rum än, hoppas han blir nöjd
 
Vi har ju ännu inte beställt någon sängstomme till oss men under tiden satte vi upp den här fina tavlan som vi fick i bröllopspressent. Det är en förstoring på vår bröllopsinbjudan.
 
 
Vi hade också tänkt byta lampa inne hos lilla N, men lampan jag spontanbeställde (en rosa "kristallkrona") skulle bli aldeles för stor. Det blir att skicka tillbaka den ock försöka hitta en ny. Såg en söt som påminner lite om vår nightfly vi har i vardagsrumsförnstret, men jag tänkte kolla vad den lilla damen tycker innan jag beställer den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: