Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Wallstickers

Kategori: Inredning

Jag har ju tjatat en del om att göra om/fixa till här hemma. Det går ju inte fort fram direkt. Lite beror det på att jag är ganska velig, det jag tycker om ena dagen tycker jag inte om den andra, så jag måste känna in lite. Men plötsligt så fick jag ett litet infall och beställde två olika wallstickers Inreda.com. Naturligtvis ville jag ha dom på en gång så jag mailade gulliga Lie och frågade om dom kunde snabbpacka mina grejer så jag kunde komma förbi och plocka upp dem på väg hem från jobbet. Jag ville gärna få upp dem på väggen innan lilla N kom hem från farmor. Självklart var det inga problem. Problemet var att få upp dem på väggen.

Den här kom i 6 olika delar


FOTO: www.inreda.com

Men det gick till slut. Som tur är kan man ju ta bort och sätta dit delarna i princip hur många gånger som helst.
Den här sitter nu över sängen.

Sen köpte jag de här söta fjärillarna som man kan rita på med tavelkrita

FOTO: privat

Dom sitter vid hennes skolbänk.

Jag tycker det blev jättefint. Hoppas lilla N tycker det hon med.
Nu skall vi bara köpa en nu bokhylla så 'är nog hennes rum nästan klart, iallafal för ett tag framåt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: