Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Outlet

Kategori: Allmänt

Som säkert ingen har missat gillar jag att shoppa (kanske lite lite för mycket). Därför blir jag så avundsjuk på alla som åker till tex USA och kan gå på deras outlets. OK vi har Barkaby, men det är ju ingenting mot vad du kan hitta i tex USA. Som tur är har jag snälla kompisar som kan shoppa åt mig. Nu senast var det snälla J som köpte med sig de här två finingarna från Ralph Lauren till lilla N.



Jag längtar såklart till jag själv kommer iväg och kan shoppa loss ordentligt. Förhoppningsvis kommer jag iallafall iväg på en liten tjejhelg till London i slutet på sommaren. Där har jag hört att dom också skall ha en stor outlet.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: