Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Student 92 på svt

Kategori: Allmänt

Folk som inte bor på ön brukar tro att man känner alla, att det är som ett litet samhälle på landet. Själv brukar jag alltid svara att nej så är det ju inte alls, sen börjar man tänka efter lite och kommer på att man kanske inte känner ALLA men man känner nog till de flesta som är i samma ålder, iallfall till namnet. Därför ar det så himla roligt att svt har börjat köra repriser på deras dokumentär Student 92 som handlar en en klass från ön som tog studenten just 92 (samma år som jag)

FOTO: www.svt.se

Dom har gjort uppföljnings program vart 5:e år och nu i samband med repriserna så har dom gjort ett nytt program från 2012. Skall bli jättekul att se vad som hänt med alla. Vissa av dom har jag gått i paralellklass med på högstadiet och några hängde jag med i samma kompisgäng. En av dem var inblandad i en lyktstolpe i vardagsrummet incident på en fest hemma hos mig för många många många år sedan..... :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: