Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Live och web shoppande

Kategori: Allmänt

Ja jag vet, jag kan verkligen inte sluta shoppa. Vissa skulle kanske kalla det ett litet litet beroende, jag kallar det ett mycket stort intresse. Häromdagen lämnade jag och S ungarna hos M och åkte till Atlantico för lite shopping. Det blev lite grejer från Zara, en skjorta från Pepe jeans till stora N och en shortsdress till lilla N. Stora N har sen förra sommaren velat ha en parfym. Det går inte att hitta i Sverige, men nu på Zara hittade jag en superhjälte parfym, succé.
Sen har det blivit lite mer webshoppande sen sist. Ett par tights från How to kiss a frog och en lampa till fönstret i vardagsrummet på Campadre. Sen blev det också en vinterjacka från Ticket to heaven, en munkjacka från Diesel och en dunjacka från Ver de terre. Allt till lilla N och inhandlat på Lucky little me som hade 70% REA, dryga 1100 för allt. Vilka fynd. Tror jag får köra shoppingstopp i Juni :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: