Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hermes

Kategori: Vill ha

Ja jag vet att jag är en slav under märken. Dumt? Jajamensan, men vad skall man göra? Jag har väl aldrig varit en tjej som använt mycket smycken. Det skulle väl vara vigselringarna då, men inte ens dom just nu. Först blev dom för små och det tog för länge innan jag tog tag i saken och gjorde dem större, då gick jag ner i vikt och de blev för stora vilket de är fortfarande. Borde väl ta in dem igen...
Nu har jag iallafall spanat in det här superfina armbandet från Hermes



FOTO: www.hermes.com

Hur snyggt skulle inte det här vara nu i sommar när man har lite solbruna armar? Aldeles för dyrt är det såklart men man kan ju alltid sukta lite....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: