Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Fotbollsfeber och glitterskor

Kategori: Shopping

Stora N är helt tokig i fotboll just nu. Det är fotbollskort, fotbollströjor, Zlatan, Messi mest hela tiden. Vet inte vad som har hänt, förra året ville han inte ens gå kvar alla gångerna i fotbollsskolan. I år är det träning två dagar i veckan och match en och däremellan spelas det fotboll i skolan på rasterna och ute på gården på kvällarna. Helst skulle han gå omkring i fotbollströjor varje dag. Eftersom det är EM i sommar finns det ju fotbollströjor lite här och där man kan köpa. På HM hittade jag dem för 49.50:-, nästan gratis. Köpte en Spanien tröja till stora N och en Sverige tröja till lilla N (hur mycket hon mkommer ha den på sig får vi väl se...)



Sen blev det ett par glitterskor i ballerina modell till lilla N. Jag lovade henne ett par nya när jag sålde henes gamla som blivit för små.



Kan tänka mig att dom kommer användas flitigt i sommar. Så länge dom håller. Inte världens bästa kvalité, men för 99:- kan man väl nästan kalla det fynd ändå.

Kunde inte heller låta bli de här söta nagellacken från IsaDora, som små karameller.



Snabbtorkande lack är ett måste för mig som inte alls har tålamod att sitta stilla en längre stund. Har provat den här sorten förut och den funkar helt OK tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: