Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Aruba...

Kategori: Semester

Ibland blir jag så trött på mig själv. Som nu..... Vi har ju som jag skrivit om bokat en resa till Mexico i februari nästa år. Vi höll på att tjaffsa lite med bokningarna redan då, men det jag inte skrev om var att jag var lite osäker på Mexiko som resemål. Hade hört en del "dåligt" så jag kände mig lite osäker på säkerheten. Den känslan har växt och häromdagen kände jag bara att nej, jag vill inte åka. Det dumma var ju att vi skulle åka med kompisar och det som var aldeles skitdumt var att vi hade ett av/omboknings försäkring men inte dom. Jag har haft ont i magen sen i lördags och inte vetat vad jag/vi skall göra. Det jag ville minst av allt var ju att förstöra semestern för dom. Som tur är var Ving (tack så mycket Ving!!) så snälla att våra vänner fick lägga till samma försäkring vi hade. Ikväll löste vi det hela (hoppas jag) genom att boka en ny resa och den här gången till Aruba och Divi Aruba.

Tror att till och med jag som hatar sand kommer vilja vara på stranden


Poolen är inte heller helt fel


Sen har dom såklart också ett gym


FOTO: www.ving.se

Sen skall det finnas en internationell barnklubb så det gäller att stress plugga engelska med ungarna :-)

Nu skall vi bara ringa och lösa det hela med ving, så dom bokar av Mexico och bokar på Aruba. Hoppas det löser sig utan problem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: