Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Velputtar, tillbaka på ruta 1..nästan

Kategori: Semester

Som jag skrev för typ en vecka sedan hade vi bokat en resa till Mexico med våra kompisar familjen B-W. Sen började den stora vel fasen. Vi kom på att hotellet vi bokat inte hade kylskåp eller minibar vilket är ett måste för mamman i den andra familjen (att förvara medeciner i). Vi började då titta runt på andra alternativ vilket inte var det lättaste när jag fick för mig att jag inte ville till Mexico, den andra familjen ville inte till Thailand för där har dom varit två år i rad. Kvar fanns Aruba som vår familj tyckte blev aldeles för dyrt eftersom vi absolut vill vara borta 3 veckor. Ett tag hade jag 3 olika bokade resor, en till Mexico, en till Aruba och en till Thailand....Tillslut kom jag på att Mecxico nog inte är så tokigt iallafall så det slutade med att vi hade kvar våra flygstolar och bara bytte hotell till Sandos Caracol Eco Resort & Spa också på Playa del Carmen och faktiskt det hotell vi hade i tanke när vi började prata om resor för ca 6 månader sen. Nu är den första bokningsavgiften betald så nu finns det ingen återvändå. Tror det blir toppenbra.


Ser inte så tokigt ut va?


Det här kommer nog bli stora N's favorit plats


Lekrummet ser också rätt Ok ut


Finns såklart ett gym här också


Men hänger nog hellre här.....

FOTO: www.ving.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: