Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sol sol sol....

Kategori: Allmänt

...hoppas jag på nu!! När du läser det här borde vi om allt lyft och landat när det skall snart vara framme på Teneriffa. Avis? ;)

Gårdagen gick i ett rasande tempo, kändes det som iallfall. Packa kläderna gick väl rätt fort, men sen är det allt det andra småplocket som tar tid. Fylla nessesären (nessesärerna..) med nödvändigheter, böcker, tidningar, spel, leksaker. Vad skall ner i resväskan, vad skall med i handbagaget?
Det blev också en snabbis till centrum för inhandling av solglasögon till ungarna och mamma, själv får jag klara mig på de jag har.

Sen kom svärmoroch U hem med stora N. Det blev middag, "min" tortelini, den här gången med bacon, sen fika med KÖPT Frödinge prinsesstårta. Ja jag veeeet, men det blev iallafall hembakta muffins med crunch också.


FOTO. privat

Jag vet inte riktigt hur det blir med bloggandet under veckan, beror lite på hur internet uppkopplingen är men nått litet inlägg skall det nog bli ändå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: