Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Skor...igen..

Kategori: Shopping

Ja jag vet att jag tjatar om skor, men skor är en stor del av mitt liv :-) Nu när det har blivit vår (hoppas jag, idag snöar det ju) upptäckte jag såklart att alla barnens skor har blivit för små. Slö som jag är surfade jag in på Brandos, toppen med fri frakt och fria returer!! Lilla N fick ju ett par ljusrosarosa Hunter gummistövlar och ett par knallrosa adidas gympaskor när hon fyllde år, dessutom fyndade jag ett par begagnade lila Hunterstövlar på tradera för endast 165:- som hon får ha på dagis, men behövde ändå ett par skor till. Det blev dom här söta från PAX

Stora N fick ju ett par gummistövlar häromdagen, sen fyndade jag ett par till från Molo ganska nyligen så det behöver han inte (tycker att det är bra om dom har två par stövlar så man slipper släpa hem från dagis/skola hela tiden). Men han behövde också ett par gympaskor. Han fick vara med och välja så det blev dom här, ocså dom från PAX

Sedan hade jag ju tidigare lovat honom ett par från Ed Hardy. Beställde hem ett par och upptäckte att dom var väldigt små i storleken så dom fick åka tillbaka. Hittade sen ett par basketkängor från Cheap Monday i garderoben som jag köpte förra året så nu bestämde vi tillsammans att ett par låga skor skulle passa bättre. Det blev dom här


FOTON: www.brandos.se

Det var allt från Brandos för den här gången MEN jag fick hem ett erbjudande i brevlådan från HEPPO (också fri frakt och fria returer) där man fick 150:- rabatt om man beställde för över 500:- Jag är ju inte den som är den utan gick snällt in på deras hemsida och klickade hem ett par vinterkängor från Timberland till stora N till nästa vinter. Ordinare pris var 899, sen lite REA på det och min rabatt så tillslut blev det 380:- för mig att betala. FYND!!!


FOTO: www.heppo.se

Nu blir det nog inte så mycket mer skor på ett tag, men man vet ju aldrig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: