Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

See by Chloe & Zlatan

Kategori: Allmänt

Stora N har varit lite krasslig, ont i halsen och lite snorig men ingen direkt feber. I måndags var han hos mormor men igår var han hemma med mig. Jag jobbade men vi gjorde en liten paus och åkte en sväng till Centrum för att kika efter lite pressenter till lilla N. Jag köpte en söt klänning från Molo och stora N valde en pysselbok och lite pennor. Sen köpte han också lite fotbollskort till sig själv. Sen ville stora N köpa boken om Zlatan till M så den fick också följa med hem.



Väl hemma hade vi ett paket i brevlådan, eller det hängde nog mer utanför. Det var mina fina See by Chloe ballerinas jag har fyndat på Tradera. Använda en gång dvs sulan är lite "sliten" men annars i toppskick!! Man kan hitta dom i rött på tex Tintinstyle för runt 2000:-, jag köpte mina för 799:- + frakt. Ett riktigt fynd tycker jag. Blev ju inte sämre av att dom passade perfekt!!


Snygga va?!?

FOTO: privat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: