Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Samsung

Kategori: Allmänt

Upptäckte att M hade shoppat loss rejält när vi var borta. Hittade tre, TRE, 3 nya TV apparater..... (Hur säger man TV i plural? TV's TVar?) Alla var från Samsung vilket gjorde mig glad eftersom jag tycker att de gör de snyggaste om man tittar rent estetiskt, sen om dom är "bra" vet jag inte men man får ju bild på den och det är väl huvudsaken?
Den nya till vardagsrummet är en 46 tum, LED och smart TV. Hur smart kan en TV vara? Den är iallafall hur fin och tunn som helst.





Sen har ungarna fåt varsin ny TV men deras var "bara" 40 tummare. Hade jag fått vara med och bestämma hade dom nog fått nöja sig med något lite mindre. Nu skall ders bara kopplas in och ihop. Tyckte jag såg två nya Blu-ray spelare också.....

FOTO: privat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: