Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Packa

Kategori: Allmänt

Nu är det lite kaosigt här hemma, har försökt att plocka fram barnens kläder och dom ligger nu i småhögar på soffan.



Mina egna kläder har jag inte ens börjat titta på, Får väl raffsa ihop nått och hoppas att man inte träffar någon man känner. Köpte iallafall en fin bikini från Roxy när vi var ute på outleten i Barkaby i höstas, så det har jag iallafall.
Sen gäller det bara att få ner allt i resväskorna, vi kör på en stor och en liten och håller tummarna för att det räcker. Nu är det ju jag som får släpa på det mesta själv. Ungarna kommer få ta hand om sina egna handbagage och sen hoppas jag att stora N kanske kan hjälpa mig med den lilla resväskan som faktiskt är hans egna.
Lilla N har redan packat sin väska, det gjorde hon för flera dagar sen.



Senare idag kommer svärmor och U hem till oss för ett försenat firande av M, dom har med sig stora N som sovit där några dagar. Nu skall jag ägna mig åt lite seriöst packande......

FOTO: privat

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Se nu till att få en toppensemester. Vi ses när ni kommer hem.



    Kram,

    Lidingömamman

    2012-03-03 | 21:45:24
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: