Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Odd Molly

Kategori: Allmänt

Jag har inte riktigt bestämt mig om jag gillar Odd Molly eller inte. Tycker att vissa saker kan vara fina medans vissa bara blir hysteriska. Fattar inte riktigt vem som passar i blommigt, volangigt och lagerpålager i ett och samma plagg? Däremot är deras nedtonade kläder i t-shirt material supersköna och inte så hysteriska. Det plagg jag älskar är deras Grandmas coat, en tjockare stickad kofta/jacka/kappa. Jag har en i ljusrosa och har nu också investerat i en mörkgrå. Hittade den på Country dreams, 20% REA var det också, inget superklipp kanske men REA är alltid REA. Nu hoppas jag att det varma vädret fortsätter så jag kan inviga den så fort jag får hem den.



I like!!

FOTO: http://www.country-dreams.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: