Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kalas planering

Kategori: Allmänt

Snart fyller lilla N 4 år, tänk vad tiden går. Hon är ju fortfarande min lilla plutta. Tänk det var ju inte länge sen hon såg ut såhär...


Mycket hår har hon alltid haft, körde tuppkam de första månaderna.

Nu är det alltså kalasplanering som gäller. Vi hade först tänk ha ett kalas på dagis men nu skall dom tydligen ha några tema dagar och då hålla till inne på lilla N's avdelning så vi nöjer oss med att bjuda på tårta på fredag. En prickig Hello Kitty tårta är då beställd, tror det blir med blåbär och vit choklad då det fanns allergier för röda bär.

På lördag är det dags för kalas hemma, då kommer lite kompisar och släkt. Då vill lilla N ha en Barbie Blair tårta med lila klänning. Sedan funderar jag på att göra en chokladtårta med hallon, men har inte riktigt bestämt mig. Lite macarons blir det nog iallafall och chokladmuffins med och utan Rocky road topping, kanske chokladbollar och hallongrottor också. Får se vad jag hinner med. (bilder kommer såklart :-)
Sen blir det självklart kalaspåsar också, har köpt lite smågrejer så det inte bara blir godis.
En liten överaskning har vi också köpt, hoppas att den blir omtyckt.

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Åh, du slår verkligen på stort. Då måste jag se till att bli bra. Jag vill inte missa dina Rocky road muffins en gång till.



    Kram,

    Lidingömamman

    2012-03-18 | 13:10:47
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: