Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hemma igen...

Kategori: Familjen

Åh vad skönt att vara hemma igen. Mina bihålor var inte så snälla mot mig på flygresan hem så det var en ganska jobbig resa.

Nu har jag laddat över alla kort så det blir en liten bildbombning som jag lovade...


Pepe's Bodega, låg inte den på Gran Canaria? Nåja vi hade vår egen och det var där vi åt i princip varje dag.


Få mer tid....det får man inte när man åker på semester med två ungar.


Två blötdjur


Han kunde inte dyka när vi kom, det kan han nu. Tänk att han som är så försiktig annars är totalt orädd när det gäller vatten.


Lite pyssel i solstolen


Han blir så bruuuun, fyra dagar i solen med solskyddsfaktor 20

Skall inte tråka ut er med fler billder (fast jag har en massa fler :-)