Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Födelsedagen

Kategori: Allmänt

Igår var det ju lila N's födelsedag. Jag, M och stora n gick upp tidigt och fixade en frukostbricka med macka, kaka och jordgubbar, sen väckte vi lilla N med frukost, paket och sång. Stackarn blev helt förskräckt och började gråta, jag vet att vi sjunger dåligt men inte så dåligt. Hon lugnade sig iallafall väldigt fort och började öppna paket. Av stora n fick hon pysselboken och pennorna han köpte igår och av oss kläder och och en IPad. Det var min gamla Ipad som mest legat sedan jag köpte min IPhone som vi pimpat upp med nytt rosa skal. Hon blev såklart superglad (och stora N lite avis) Efter dagis kom mormor och morbror J hem till oss och åt önskemiddag dvs McDonalds och kladdkaka.
Tror hon var riktigt nöjd med sin födesedag. Själva måste jag sätta igång att baka inför kalaset vi skall ha imorgon.



Kolla vilket fint glittrigt paketsnöre jag hittade



Ivrig paketöppnare



FOTO: privat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: