Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Fiat 500 by Gucci

Kategori: Allmänt

OK jag kanske är lite sen jag vet inte men nu har jag upptäckt världens sötaste bil. Den är ju söt att man bara vill stoppa den i fickan eller kanske ännu hellre ha den hemma i garaget så man faktiskt kan åka omkring i den.
Det är Fiat som har ett samarbete med Gucci och det har resulterat i Fiat 500 by Gucci. Titta och njuuuuut

Den finns också i pärlemorvit men jag tyckte den svarta var finare. Såklart har dom också gjort en cab där själva taket är svart med Gucci randen i mitten.

Kolla inredningen



Ocn navkapslarna


FOTO: www.fiat500bygucci.se

Förutom utseendet på bilen har jag ingen aning om hur den är, men jag antar att man kan åka från plats A till plats B och det räcker för mig :-)

M, nu vet du vad jag önskar mig i typ namnsdagspressent eller nått...

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Du kommer att få se den vita som cab här på Lidingö i sommar då Pernilla Wahlgren har köpt en.



    Kram,

    Lidingömamman

    2012-03-24 | 15:19:20
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: