Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Fel säsong

Kategori: Allmänt

När man spontanbokar en solresa i februari (ja jag vet att det är mars nu men den bokades i februari) är det vissa saker som blir lite krångliga. Att märka att ungarna nästan har växt ur alla sina badkläder och stora N sina shorts är en sån sak. Det är för sent att hinna beställa på nätet och efter att ha letat igenom HM och Lindex i centrum utan att hitta ett enda par shorts får man helt enkelt klämma ner ungarna i det man har hemma. Jag får ju dessutom klämma ner mig själv i det jag har hemma för hetsbanta har jag inte hunnit, det får bli inför nästa resa. Då skall jag också ha hunnit köpa lite nya grejer till ungarna. Det finns ju en hel del fint som börjar titta fram nu. Synd att man inte bor i USA där Ralph Lauren är så himla billigt (för dom har ju så mycket snyggt!!!), nästan HM priser. Här ser det ju inte riktigt ut så tyvärr.
Har jämfört RL och HM, vad är finast??




Ralph Lauren

Eller

HM




Ralph Lauren

eller

HM

FOTO: www.hm.se och www.ralphlauren.com

Jag tror jag tyckte bäst om HM badbyxorna och RL bikinin. Vad tycker du?

En sak som irriterar mig lite är att man har överdelar till småtjejer. Borde man inte kunna köpa byxa och överdel som separata delar så man kan välja själv vad man vill ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: