Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Draw Something...

Kategori: Allmänt

Mobilen har verkligen gått från att vara en grej man ringer i till att vara som en armekniv från Schweiz, den har liksom allt. Man kan ringa då såklart, surfa, blogga och framförallt spela spel. Först fastnadeag för angry birds (som säkert alla andra också gjorde), sen blev det word feud (som alla andra), så började lite smått med Qiuz me och har nu fastnat för Draw Something. Där skall man presic som spelet heter rita något. Man får välja på tre ord i olika svårighetsgrader sen ritar man det och kompisen gissar vad det är. Vad jag har förstått tävlar man inte mot varandra utan mer med, man samlar poäng tillsammans. Så här kan det se ut



(Usch ser ni vad fult mitt mobilskal har blivit. Jag som bara tappat mobilen i marken två gånger. Dags att köpa nytt tror jag)

Det är riktigt svårt att rita med fingrarna på skärmen, men det är riktigt roligt. Jag heter Numinen om nån vill spela :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: