Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Balkongen

Kategori: Allmänt

Nu när våren är här känner jag att jag vill piffa upp balkongen. Vi pratade om det redan förra året men då blev det liksom inget av det hela, men nu är jag på G igen. Fick hem en katalog från Svenssons i Lammhult med inriktning Balkong och Trädgård, genast börjar jag planera hur jag vill att balkongen skall se ut. Den här gången skall det verkligen bli av, jag har fått nämligen fått fria händer (och en budget såklart) att piffa balkongen. Åhh vad roligt det skall bli, har lite olika ideér redan.

Idag ser det ut såhär


Ett litet runt borde med två stolar på en sidan


Ett större bord för fyra på andra sidan



Och helheten blir så här trist och tråkig. Bäst att sätta igen på direkten....

FOTO: Privata

Kommentarer


Kommentera inlägget här: