Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Stockholm Quality Outlet

Kategori: Shopping

Igår lyxade jag och en kollega till det lite och åkte ut till Barkaby och Stockholm Quality Outlet på lunchen. Där mötte vi upp ytterligare en kollega men en mammaledig sådan. Vi började med att äta på Waynes coffe. Jag åt en god Bagel med fetaoströra och semitorkade tomater, till det en stärkande islatte. Efter det blev det lite racer shopping då vi inte hade jättelång tid på oss. Jag hann iallafall in få med mig en hel del grejer hem. Det blev en jättefin klänning från Denimbirds (Nudie) till lilla N.
Visste inte ens att dom gjorde barnkläder

Till stora N blev det två munkjackor, en från Quicksilver och en från Nike. Det behöver han eftersom två stycken har kommit bort i skolan


Till M hittade jag en kortärmad skjorta från Acne och en långärmad från Filippa K.
Den enda som inte fick nått nytt var jag. Men jag är nöjd ändå :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: