Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Rusta

Kategori: Shopping

Igår fick plötsligt ungarna för sig att dom ville sova över hos mormor, båda två. Helt plötsligt hade M och jag hela dagen barnfri. Vi bestämde oss för att åka till Rusta. Jag har aldrig varit där förut så jag viste inte riktigt vad jag hade att vänta mig, men oj vad mycket saker dom hade. Vi köpte på oss en hel del.
 
Solkräm från Garnier för 59:- styck kändes jättebilligt. Vi plockade på oss ett gäng
 
 
Sen blev det en vit brandsläckare
 
 
Tvål och handkräm till gästtoaletten
 
 
En plastmatta till balkongen
 
 
(Snart är vi nog klara med balkongen, behövs lite slutpiff bara. Sen skall ni få se hur det blev.)
 
Vi köpte också en svart Badenbaden stol att ha på uteplatsen, lite disktrasor, tvättsvampar, sköljmedel och annat småjox.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: