Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Regnig söndag....

Kategori: Allmänt

...och det fortsätter regna. Igår inte så ihärdigt som i lördags men ständiga småskurar. Har man sen son som spelar fotboll kan man ju inte hänga hemma hela dagen, inte när det vankar "turnering" (eller man skall kanske kalla det sammandrag) mot Djurgårdens IF. Stora N laddade upp med ett kalas, jag laddade upp med att shoppa två klänningar till lilla N hos Members.

Det blev en från Molo



och en från Name it



Nu behöver hon nog inga mer klänningar, men det betyder inte att jag inte kommer köpa fler. Jag känner mig själv....

Sen var det att klä på mig och lilla N och gå ut och agera hejarklack. Jag tycker det är jättekul att titta när killarna spelar, dom är verkligen jätteduktiga. Idag blev det tyvärr förlust med 3-2 i båda matcherna. Men å andra sidan vann ju DIF och det är ju inte helt fel det heller....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: