Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Rea på Oii

Kategori: Shopping

Jag skrev tidigare i våras om att jag köpt två par bikinibyxor till lilla N från Campadre. Det hade jag tydligen inte gjort, för det kom aldrig hem några bikinitrosor och när jag kollade så fanns det ingen beställning.Egentligen ingen störra skada skedd, lilla N har ett gång bikinisar och baddräkter ändå.
Men jag kunde ändå inte låta bli att klicka hem den här supersöka lilla bikinin från Molo
 
 
Har kikat på den länge och nu när jag hittade den på REA hos Oii kunde jag inte låta bli. Fri frakt gör ju att man kan köpa enstaka plagg såhär. Förhoppningsvi kan hon fortfarande ha de flesta badkläder när vi åker till Aruba i februari för de lär ju knappast bli utslitna i sommar om det här skitvädret fortsätter.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: