Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lite nytt

Kategori: Hemma

Jag har ju tröttnat lite på vårt färglösa hem. Den accentfärg vi hade tidigare var ju rött, men jag försöker sakta men säkert att byta ut den mot lite roligare färger. Det senaste som rök var vår fruktskål som var en röd stor ganska ful sak. Nu har vi istället den betydligt finare (iallafall enligt mig) Girontondo från Alessi i lila



Sen har jag också fått hem nya fina ugnsformar från LOB Design som jag bestälde på Dalani för ganska länge sedan. Såg att dom matchar nya fruktskålen, vilket var kul men ingenting jag tänkte på innan.



Lite roligare att ställa fram på bordet än de gamla fula vi har nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: