Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hunter gånger två

Kategori: Shopping

Helt otroligt att det faktiskt var fint väder på midsommarafton. Men sen kom ju regnet igen. Så himla trist, jag vill ha sommar nu!! Men å andra sidan jobbar jag ju 2 veckor till för att vara ledig en vecka och sen jobba två veckor innan min "riktiga" semester börjar, så skall det vara dåligt väder så skall det väl vara det nu så kan det vara fint sen när jag är ledig. Vad gör man då för att pigga på sig lite i det trista vädret? Vad kan vara mer passande än att shoppa gummistövlar? Campadre har ett erbjudande från Hunter som jag inte var sen att nappa på.
 
Till mig blev det ett par Hunter Millbank Ladies i vitt
 
 
Eftersom jag har ett par Hunterstövlar sen tidigare var det kul med en lite annorlunda modell, de här ser ju mer ut som en gymnastiksko än en gummistövel
 
Sen blev det ett par Hunter Kids First i grönt till lilla N
 
Den här lite enkalre modellen blir perfekt att ha på dagis. Jag tycker om att han minst två par gummistövlar i varje storlek till barnen så dom kan ha ett par på dagis/skolan och ett par hemma.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: