Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Glugg

Kategori: Allmänt

Häromdagen när vi hämtade stora N från skolan tyckte jag det var något som inte riktigt stämde. Och jag hade rätt, där fanns en glugg som inte funnits där på morgonen. Som stora N uttryckte det: A sparkade en jättehård boll, sen råkade mitt ansikte komma ivägen. Tanden hade tydligen flugit ut utan (den var lite lös redan, men in SÅ lös) att han märkte det, en kompis hade sett gluggen. Sen hade dom letat och hittat tanden på marken. På natten kom naturligtvis tandfén med pengar.
 
 
Jag tycker det ser så himla sött ut med glugg i överkäken. Börjar nästan skratta varje gång jag ser den. Men det är bara att vänja sig för någon ny tand verkar inte vara på gång,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: