Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Emilio Pucci

Kategori: Allmänt

Jag är rätt tråkig när det gäller kläder, eller ialafall när det kommer till färger. Svart är ett säkert kort och ibland kan jag vara lite crazy och spexa till det med vitt eller grått. Ja ni förstår ju, färgglad är jag inte.
Nu har jag börjat bli lite sugen på lite färg, köpte ju ett par Missoni ballerinas tidigare (tyvärr inte så supersköna, så vi får se hur mycket kommer använda dem) och nu har jag spanat lite på ett par espandrillos från Emilio Pucci



Måste fundera på om jag tycker det är värt att lägga ca 2000:- på ett par skor till. Men å andra sidan lär de ju inte bli omoderna och jag skulle nog behöva lite mer färgklickar nu på sommaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: