Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vapiano och fotboll

Kategori: Allmänt

Vilken härlig kväll jag har haft. Idag på dan ringde kompisen B och frågade om jag var ledig ikväll, hon hade en biljett över till kvällens match mellan DIF och IFK Göteborg på Stadion och undrade om jag vill hänga med. Om jag ville!! Vi möttes upp vid "svampen" och satte oss sen på Vapiano för lite snack och en helt ok Ceasarsallad med kyckling
 
 
Vädret var helt underbart och jag satt i kortärmat hela kvällen. Solen blev dock lite jobbig när den gick ner, en keps hade inte varit helt fel. Matchen va jättekul, mycket mål blev det och vinst med 3-2 till DIF!! Shit vad spännande det var på slutet när Göteborg tryckte på för att försöka kvittera.
 
 
Grymt dålig bild jag vet, men kolla in Göteborgs matchställ. Knallrosatröjor med rosa knästrumpor :-) Som B sa, lilla N hade nog hejat på Göteborg...
 
Efter matchen kom min supersnälle lillebror och hämtade upp oss. Han är bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: