Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Termosmugg från Stelton

Kategori: Shopping

Jag har letat efter en bra take away mugg så jag kan dricka mitt morgonkaffe i bilen på väg till jobbet. Nu har jag kört på engångsmuggar med lock men det känns inte så miljövänligt eller ekonomiskt.
Sagaform har en del ganska fina muggar i porslin, men där är locken av silikon och jag har fått för mig att de är ganska mjuka och gummiaktiga vilket ger mig rysningar när jag tänker att jag måste dricka ur det.
Men nu har jag äntligen hittat min mugg hos Danskdesign det blev en snygg och stilren termomugg från Stelton.
 
 
Självklart kostade den mer än dubbelt så mycket som de andra muggarna jag kikat på, men jag hade inte förväntat mig något annat. Hoppas den är lika praktisk som snygg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: