Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Terassen

Kategori: Allmänt

Igår var jag ute och åt middag med E och B på Terassen, lite för att fira att E fyllde år men mest bara för att det är trevligt att ses. Såklart hade jag med mig en liten pressent, hon fick två små söta hjärt formar/grytor från Le Creuset
För att Terassen skall komma till sin rätt skall det vara fint väder, det var det igår även om de flesta vädersiter (japp jag är väder nörd och har ett gäng olika väder appar på telefonen) sa att det skulle vara molnigt och ev komma lite regn.
 
Fördrinkar i förgrunden och utsikten i bakgrunden. Ja jag var den tråkiga som tog bilen och fick sörpla cola light.
 
Maten var god, efter lite velande blev det en hamburgare för min del, med en god tomat och fetaost salsa vid sidan av.
 
Till efterätt blev det en hallonbrulé och en latte. Inte så ofta jag äter efterrätt men ibland så händer det och den här var riktigt god.
 
God mat, fint väder och trevligt sällskap, bästa torsdagskvällen på mycket länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: