Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Smilefish spa

Kategori: Allmänt

Idag hade jag och M bokat tid för en fiskpedikyrSmilefish spa. Egentligen skulle vi vara barnfria men stora N ville komma hem idag istället för imorgon som det egentligen var tänkt så han fick hänga med.
Det hela går till så att man stoppar ner fötterna i ett stort akvarium med en massa små fiskar som börjar naffsa/suga på ens fötter (eller den kroppsdel man stoppar ner i vattnet antar jag) de avsöndrar också en slags ensym som skall vara bra för huden. Måste säga att det kändes lite skumt när man stoppade ner fötterna och fiskarna började "mumsa" på fötterna, det liksom kittlade fast på ett skumt sätt.
 
 
När vi var klara med fiskarna gick vi till Nesspressobutiken och shoppade lite kaffepods sen gick vi omkring lite på stan, kikade lite i Mood gallerian bland annat.
 
Sen började vi bli hungriga och åkte ut till ön igen och satte oss och åt på Terassen. Det blev hamburgertallrik för mig och M medans stora N åt en pizza.
 
 
Nu är vi hemma igen och jag skall spöa killarna i Uno hade jag tänkt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: