Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Promenad

Kategori: Allmänt

Igår när M kom hem från jobbet gick vi ut på en promenad. Dom håller på att bygga ett nytt område vid vattnet aldeles nära oss så vi var lite nyfikna och tänkte gå och kika lite. Jag satte på min run keeper bara för att se hur långt vi gick.
 
Tror det nya området kommer att bli fint, speciellt de som bor i husen närmast vattnet kommer få en grym utsikt, men så är dem ju dyra också. Tror en fyra skulle på på runt 5-6 miljoner och lägenheterna högts upp med stoooor terass på runt 12 miljoner (och då är de också "bara" fyror). Nu har jag inte de exakta priserna men någonstans där runt omkring.
 
Vi fortsatte att gå längs vattnet en liten bit när vi kom fram till några klippor, jag kom på att det var dit jag och min kompis J brukade gå och sätta oss och prata på kvällarna när vi var en sådär massa år yngre än idag.
Självklart drog jag med mig M dit och vi satte och och mös och tittade ut över vattnet
 
 
När vi suttit där ett tag hörde vi någon prata, det tog ett tag innan jag fattade att det var min run keeper "dam" som pratade. Och på något sätt hade jag vips gått 4.5 km med en medelhastighet av ca 5 minuter per kilometer.
Eftersom man alltid skall lita på tekniken kände jag mig riktigt duktig!!
 
Ca 10 minuter efter vi kommit hem började det regna. har det inte varit så hela den här så kallade sommaren, sol och regn om vart annat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: