Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Prenumerera mera

Kategori: Allmänt

Jag har nog nämt tidigare att jag är en riktig tidningsjunkie även fast jag blivit lite bättre på senare tid. Förut prenumererade jag på i princip varenda barntidning som fanns, nu har jag "bara" Mama och Family Living. Sen hoppar jag självklart på om jag hittar något bra erbjudande. Som det här
 
 
Hur kan man säga nej till det? Här tjänar man ju pengar på att prenumerera (Om man kommer ihåg att säga upp tidningen sen). Nu är jag ju ingen film fantast men det är ju andra i familjen som gärna går på bio. Själv stannar jag hellre hemma med mina tidningar ;-)
Måste ju erkänna att jag just nu har Amelia och Sköna hem också så jag har ju en hel del att läsa....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: