Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Molo shopping

Kategori: Shopping

Jag är lite avis på alla som har semester just nu. Själv sitter jag inne och jobbar. Just nu känns det inte så farligt, när regnet öser ner och åskan dundrar i bakgrunden. Men i förmiddags sken solen och då var det inte lika roligt.
Tyckte lite synd om mig själv så jag lät shoppingfingret jobba lite. Lilla N har växt ur alla sina tights och behöver nya till hösten. Både hon och jag gillar Molo och deras färglada tryck, så det blev två par tights och en långärmad tröja från deras hörstkollektion. Ett av deras nya print heter fairytail, gissa om det kommer gå hem hos en prinsesstokig tjej
 
Detta skall dock inte användas tillsammans, det blir för mycket. Men till något enfärgat blir det jättefint.
Det andra printet jag köpte hette feathers och består just av fjädrar.
 
 
Alla tre sakerna hittade jag på Lucky little me
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: