Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lexington

Kategori: Allmänt

Vi har firat namnsdag och inte vilken som helst utan min!! Har man namnsdag i fruntimmersveckan uppmärksammas den lite mer än vanligt. Jag vet egentligen inte vad det är för speciellt med fruntimmersveckan mer än att det är 6 tjejnamn på raken (det är kanske det som är grejen??) och att man brukar säga att det ofta regnar under de här dagarna. Nu har jag iallafall uppfostrat M och ungarna så dom vet vad som gäller, i den här familjen firar vi namnsdagar. I rättvisans namn firar jag såklart de andra på deras. Fast jag tror att vi glömde lilla N's i år, får fira dubbelt nästa år istället. Jag fick kaffe på sängen och en fin pressent från Lexington
 
 
I påsen låg ett par superfina och sköna mjukisbyxor. Jag måste erkänna att jag faktiskt var med när dom köptes men det var M som hittade dem, jag godkände bara.
Lilla N ville också ge något så hon sprang in på sitt rum och kom tillbaka med en påse med en lite mjukis isbjörn. Så nu har jag mitt eget gosedjur Isbjörnis.Av stora N fick jag faktiskt ett pärlarmband i förskott i torsdags när jag hämtade hem honom från mormor.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: